Dbáme na vašu bezpečnosť. Preto také požiadavky, ktoré môžu ovplyvniť funkčnosť vašich domén, hostingu, alebo vedú k zmenám v užívateľských právach, vybavujeme iba vtedy, ak nám ich pošlete spôsobom, ktorý preukáže vašu oprávnenosť o danú zmenu žiadať.
Ak nám chcete poslať autorizovanú požiadavku, prihláste sa do Setupu, do vášho zákazníckeho účtu:
Po úspešnom prihlásení môžete autorizovanú požiadavku zadať dvomi spôsobmi: Buď kliknete v pravom dolnom rohu obrazovky na Poradíme?, alebo vo vrchnom menu kliknete na Pomoc a potom na tlačidlo Vytvoriť nový tiket. V oboch prípadoch sa vám zobrazí rovnaký kontaktný formulár:
Formulár vyplňte a odošlite. Nezabudnite vo svojej požiadavke uviesť, ktorej domény sa týka, najmä k máte vo svojom zákazníckom účte viac domén. Urýchlite tým vybavenie vašej požiadavky.