Ak potrebujete akúkoľvek informáciu o našich službách, píšte nám mailom na webhouse@webhouse.sk. Ak sa vaša otázka týka fakturácie, pošlite mail na faktury@webhouse.sk. V oboch prípadoch môžete tiež využiť kontaktný formulár na našej stránke.
Ak potrebujete zmeniť konfiguráciu služieb či vykonať iné operácie, ktoré si vyžadujú, aby sme vedeli overiť vašu identitu, odporúčame sa prihlásiť do Setupu a vo vrchnom menu Pomoc zvoľte možnosť Vytvoriť nový tiket. Tam môžete napísať svoju požiadavku.
Na vaše písomné požiadavky vám odpovieme v pracovných dňoch od 7.30 do 21.00 hod., cez víkend a sviatky od 9.00 do 21.00 hod. Odpovedáme v poradí, v akom nám požiadavky prichádzajú, väčšinou priebežne v priebehu niekoľkých minút. Snažíme sa, aby aj zložité dotazy boli zodpovedané do 12 hodín.
Ak všetci naši administrátori neriešia práve požiadavky iných zákazníkov, zobrazí sa vám na našej stránke www.webhouse.sk a www.setup.sk v ľavom dolnom rohu pozvánka do chatu, kde môžete na svoje otázky dostať odpoveď ihneď.
Využiť tiež môžete podporu cez telefón na čísle +421.2 70 70 90 90.
Dovoľujeme si však upozorniť, že chat i telefón slúži predovšetkým na poskytovanie všeobecných informácií o našich službách. Ak potrebujete niečo nastaviť, napíšte radšej tiket v Setupe alebo email z kontaktnej mailovej adresy, ktorú máte uvedenú vo vašom zákazníckom konte. Cez chat ani telefón nie je možné overiť vašu identitu, a teda ani vykonať dôležité zmeny. Chat je aktívny v pracovných dňoch od 7.45 do 19.00 hod. a cez víkendy a sviatky od 9.00 do 16.00 hod.. Telefonická podpora je k dispozícii v pracovných dňoch od 7.30 do 19.00 hod. a cez víkendy a sviatky od 9.00 do 16.00 hod..