Upozornenie: Pod iné alebo nové zákaznícke konto v Setupe si môžete presunúť iba doménu, ktorá nie je priradená k hostingu. V prípade, ak doména je priradená k hostingu, potom je možné požiadavku na presun domény adresovať na podporu mailom (webhouse@webhouse.sk) alebo formulárom zo Setupu.
Doménu je možné presunúť do iného zákazníckeho účtu v Setupe po prihlásení na https://setup.sk v hornom menu Domény - Detail domény - následne v rozbalenom menu zvoliť doménu a následne v časti Presun do iného účtu kliknúť na žlté tlačítko Presunúť.
Potom sa zobrazí okno s voľbou presunu, v ktorom je možné zvoliť
- Presunúť do nového účtu - doména bude presunutá pod novo vytvorené setup konto, ktoré bude vytvorené s údajmi pôvodného konta,
- Presunúť do účtu ID - doména bude presunutá pod zadané konto
Po potvrdení tlačidla Presunúť sa zobrazí okno, v ktorom je informácia o inicializácii presunu a taktiež aj o tom, že pre dokončenie presunu je nutné aby sa nový užívateľ prihlásil do svojho konta a presun domény potvrdil.
Nový užívateľ môže presun potvrdiť alebo aj zamietnuť po prihlásení do svojho konta v menu DOMÉNY v časti zoznam domén.
Presun domény do iného zákazníckeho účtu bude dokončený až po odsúhlasení žiadosti užívateľom v zákazníckom účte, do ktorého sa doména presúva. Dovtedy zostáva stále evidovaná v pôvodnom zákazníckom účte.