SetupSlovenčina
Home > E-mail > Čo robiť, ak nemôžete prijať alebo odoslať maily

Čo robiť, ak nemôžete prijať alebo odoslať maily

Ak vám prestal poštový klient sťahovať alebo odosielať maily, postupujte podľa nižšie uvedených krokov:

  1. Preverte funkčnosť schránky tak, že sa prihlásite do schránky cez webmail na https://mail.webhouse.sk/. Ak sa do schránky cez webmail prihlásite, tak mailová služba je aktívna a funkčná. Cez webmail vidíte aktuálny stav emailov na serveri.
  2. Reštartujte pripojenie na internet (vypnite router na minútu a potom ho opäť zapnite) a reštartujte tiež počítač. Vo väčšine prípadov reštart routera a počítača pomôže a problém sa v poštovom klientovi odstráni.
  3. Ak problém pretrváva, skontrolujte nastavenia poštového klienta, v ktorom odporúčame nastaviť zabezpečené pripojenie, podľa nasledujúcich hodnôt:

 

Názov servera pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu: mail.webhouse.sk.
Ak mate nastavené zabezpečené POP3 pripojenie, port je automaticky nastavený na hodnotu 995.
Ak mate nastavené zabezpečené IMAP pripojenie, port je automaticky nastavený na hodnotu 993.
Ak mate nastavené zabezpečené SMTP pripojenie, nastavte prosím hodnotu portu na 587 a skontrolujte, či máte ako spôsob šifrovania zvolené STARTTLS, resp. SSL/TLS.


Vyššie uvedené nastavenia sú uvedené aj v Setupe v časti Hostingy->E-mail 

  1. Ak máte nastavené zabezpečené pripojenie a problém s pripojením pretrváva, urobte prosím printscreen chybového hlásenia a printscreen nastavení mailového konta a pošlite ich mailom na webhouse@webhouse.sk, aby sme preverili správnosť nastavenia poštového klienta.