- Za každú neplánovanú nedostupnosť webového servera, na ktorom vám prevádzkujeme platenú webhostingovú službu Minimum, Optimum, Maximum, Happy alebo Fajnšmeker, s výnimkou prípadov uvedených v bode 4, vám predĺžime predplatené obdobie o 1000-násobok dĺžky trvania výpadku.
- Dĺžka výpadku sa počíta od nahlásenia výpadku zákazníkom (e-mailom, telefonicky alebo vyplnením zákazníckej požiadavky v Setupe) po odstránenie problému.
- Predplatené obdobie sa v rámci garancie môže predĺžiť najviac o 1 rok, ak je výpadok dlhší ako 12 hodín, resp. o 3 mesiace, ak je výpadok kratší ako 12 hodín.
- Garancia sa neuplatňuje, ak je nedostupnosť:
- kratšia ako 5 minút, spôsobená nevyhnutnými technologickými postupmi (reštart služby, stroja a pod.),
- spôsobená výpadkom spojenia medzi zákazníkom a našimi servermi (serverovňou),
- spôsobená výpadkom elektrickej energie nad rámec zaistenia záložným zdrojom napätia,
- spôsobená vyššou mocou (prírodnou katastrofou, extrémnym počasím, teroristickým útokom, a pod.).
- Garancia sa neuplatňuje na prevádzku vlastných serverov zákazníka, dedikovaných serverov, VPS, e-mailových a databázových serverov.
- Kompletné podmienky garancie 100 % dostupnosti nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.